jag är ledsen för att jag inte är ledsen någonstans

Hann precis skriva klart meningen "alla i min omgivning är förkylda och jag går bara och väntar på att jag ska smittas" innan bakterierna slutligen hoppade över till mig. Blev tillfälligt frisk i torsdags då jag och min bibbi hade middagsdejt och tryckte i oss brutala mängder kinamat och skrattade ännu mer, men i övrigt är jag alltså fett förkyld. 
 
Det är påskafton idag och mer snö än man nånsin upplevt på en julafton, mina enda planer består av att sova, äta godis och sova lite till. Tackar gud för att vi är lediga även på måndag för lovet har verkligen försvunnit på ingen tid alls, och jag har inte gjort ett shit??? HAHAH livet <3 
 
Nejmen..... Glad påsk. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0