Never growing up

Världens finaste brudar, god mat och dyr dricka, ett stort dansgolv och en fet jävla båt resulterade i en riktigt bra kväll när den första studentkryssningen 2017 gick. Blev lite drama som tack och lov inte rörde mig men ändå, att se sin vän sitta och gråta när alla andra har typ the time of their lives är så otroligt heartbreaking.
 
Drack billiga shots som var brutalt äckliga, dansade till låtar som the final countdown i sisådär sex timmar och slocknade i hytten precis innan klockan hann bli 04:30. Gårdagen är knappt något att nämna eftersom vi var bakis och det gungade som fan men vi höll ut och var hemma i Eskilstuna vid 19:30. 
 
Barca förlorade alltså med 3-0 mot Juventus igår och alla säger att vi kommer få käka upp våra ord idag när Bayern står för motståndet, jag vågar inte ens spekulera utan hoppas endast på det bästa och säger hala Madrid!!!! 
 
A L L A i min omgivning är förkylda och jag går bara och väntar på att jag ska smittas... Loppor allihopa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0