I hope your soul is changing

Idag åt jag havregrynsgröt till frukost, kött och ägg till lunch och hann med både ett brutalt axelpass och ett benpass. Sen fuckade jag upp allt nu på kvällen genom att äta chips & kladdkaka HAHAHA men aja, förhoppningsvis lägger sig allt på bootyn. 
 
Tog bort mina få återstående (förlängda) fransar idag med hjälp av olivolja, saknar redan sönder dem och vill gråta lite för att man är så ful utan men vad ska man göra. Får börja ha lösögonfransar på heltid eller nått...
 
Vi kryssade alltså mot Valencia igår och jag vet verkligen inte vad jag ska säga om det. Hashtaggen #Benzemaout har börjat cirkulera och även fast jag inte vill ta farväl av honom kanske det ändå börjar bli dags :(
 
En stor shoutout till Keshas nya låt Praying, vi snackar magiiii!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0