if all we ever had was an illusion

Trots att jag fick endast 7 timmars sömn inatt var det så otroligt värt det eftersom mina fransar blev totalt makalösa as usual, som sagt Jonas på Fakelook mina vänner!!! 
 
Hann även övningsköra lite utanför Ärla och fick ett efterlängtat motorstopp, man vill ju bara gråta och dunka huvudet i ratten men alltså ALLA FÅR FUCKING MOTORSTOPP. Och när man dessutom har en bil bakom sig vill man ju bara dö ännu mer men aja livet går vidare. 
 
Vi fick hem vår nya soffa idag så den ska jag & baby inviga i helgen <333 
 
Just nu leder Real mot United men vågar inte riktigt säga att segern är vår för bollen är rund och allt kan hända. Har ingen bild på mina fransar så ni får fan vara nöjda med denna som jag tog igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0