inget pris som du kan vinna

Godmorgon alla solstrålar och åskmoln!!! Det är fredag, solen skiner och jag ska träffa min baby ikväll, kan det bli bättre? Tveksamt. Min träningsvärk är dödlig så ska tvinga henne att massera mig ;) ;) ;) 
 
Igår var det alltså två månader sen vi alla tog studenten, och även fast skolstarten som infinner sig runt den 20 augusti inte längre gäller mig känner även jag att sommaren börjar lida mot sitt slut. Jag sa att jag skulle chilla, leva life och "hitta mig själv" i sommar. Jag har sovit 10 timmar per natt, festat som fan, shoppat massor, träffat massa kompisar, kollat på massa fotboll, unnat mig själv massa saker, varit i Stockholm flera gånger, spenderat mycket tid med Johanna. Om jag har hittat mig själv? Tveksamt x2. Men jag har tamejfan levt life. 
 
Dessutom blir ju min sommar lite längre eftersom vi alltså drar till Mallorca den 16/9. Men nu ska jag gå upp och se vad kylskåpet har att erbjuda, adios 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0