letdowns will get you

Idag har jag proppat i mig massa tårta fast jag inte ens gillar det eftersom det är min kära morfars födelsedag. "Man ska inte fira när man är så gammal som mig", alltså sköning. All kärlek till dig som har krigat sen dagen du föddes och än idag har ryggen rak trots alla motgångar. 
 
Utöver det har jag inte gjort så mycket, tanken var att jag skulle köra ett benpass nu ikväll men min motivation vägrade infinna sig så jag sköt upp det tills imorgon istället.... 
 
Utan att låta som en slacker nu men jag är seriöst fett glad över att jag inte går i skolan, vill typ gråta lite bara jag HÖR grejer från högskolan. Ingen pluggmoral alls hahaha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0