vem sa att killar inte gråter

Töntig rubrik vars enda bakgrund är att jag har lyssnat på Tjuvjakt idag, har tyvärr inte fått nån kille att gråta på sistone ;) 
 
Hade alltså tid hos tandis idag och ja vad ska man säga.... Jag har alltid hatat henne och hon har alltid hatat mig. När hon dessutom insåg att jag sen ett år tillbaka har en FÖRFÄRLIG PIERCING I TUNGAN SOM KAN SLÅ SÖNDER ALLA MINA TÄNDER blev hennes hat ännu lite starkare.
 
Tänk er själva att ni är typ åtta år gamla och verkligen har kaos i munnen. Jag var hos tandis typ en gång i veckan och hon är verkligen ett monster. Jag var totalt livrädd. Lägg dessutom till att jag var tvungen att dra ut cirka åtta tänder. Plus ha tandställning i nästan 2.5 år. Behöver jag säga att jag hatar att gå till tandläkaren? 
 
Utöver det har jag hunnit med att sova och kolla på Gossip Girl. Har inte ätit en godisbit på hela dagen och ska snart få mens <333 love 
 
La Liga drog alltså igång igår och vi vann med 3-0 mot Deportivo la Coruna efter mål av Casemiro, Bale & Kroos, vamos!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0