What you do

Fick ett underbart samtal av Henoc i eftermiddags där det framgick att han var i stan, några timmar senare möttes vi och jag ville seriöst aldrig släppa taget när vi kramades. Från att ha varit med varandra nästan varje dag i 3 års tid till att inte ha träffats sen studenten.... Kontraster mina vänner, kontraster. Spenderade kvällen på stan med honom och resten av mina efterlängtade apor och nuuu är jag återigen i min kära säng. 
 
Imorgon ska vi fira min bibbi och på lördag blir det utgång, hela helgen spikad ;)
 
Vi fick en hyffsat lätt lottning då det visade sig att Tottenham, Dortmund och något lag från Cypern är i samma grupp som oss i Champions League. Ingen annan än Cristiano Ronaldo plockade hem priset som bästa spelaren OCH bästa anfallaren, Ramos blev bästa försvararen och Modric blev bästa mittfältaren. All kärlek till er!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0