when it comes to you

Klockan är alltså snart 19 och jag är fortfarande fruktansvärt bakis, då förstår ni att alkoholmängden var ganska hög ;) 
 
Drack på Söder igår med Sofia 1, Sofia 2, min gamla engelskalärare från Stålfors (hur otippat??) och människorna från torsdagens äventyr. Grät på toan efter att en av killarna valde att spela och sjunga Utan dina andetag men vi var så sneaky så det syndes inte. 
 
Tog oss till stan och beslutade oss ännu en gång för att åka den där fucking karusellen, men kan man åka den när man är nykter kan man definitivt åka den när man är aspackad hahaha. Dansade & sjöng i kön, den var absolut inte lika läskig som dagen innan men spyan var ju farligt nära på att ta sig ut... Träffade jättefina tjejer från Rinman som frågade om jag och Henoc var tillsammans innan jag fick ett litet meddelande från Mr. M som gjorde att jag helt spontant hamnade i Borsökna med sovsällskap, jag klagar inte. 
 
Finns ingenting att säga om denna dag för vill bara att den ska ta slut, men tack till alla inblandade som gjorde att kvällen blev riktigt bra!!! Så sjukt att Neymar officiellt lämnar Barca för PSG, var jätteskadeglad igår men lider faktiskt med barcafansen lite eftersom det är en otroligt stor förlust för dem. Aja inte mitt problem, xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0