white iverson

Vädergudarna gav mig svar på tal när jag sa att sommaren snart var slut och levererade fantastiskt väder igår, kanske ska börja säga så oftare!!!
 
Hade en gudomlig kväll som vanligt med Johanna, om det är sant att 15 minuters skratt bränner 50 kalorier brände jag ett par tusen igår, HAHAHA och iförrgår jag ba "fuck kalorier". Nån onödig själ bestämde sig för att spela arabisk musik på hög volym klockan 9 imorse vilket vi självklart väcktes av, spelar dock ingen roll hur tidigt det är för det är alltid lika guld att vakna upp bredvid henne. 
 
Idag har jag inte gjort mycket vettigt, kollade matchen mellan Chelsea - Burnley bara för att se om Morata skötte sig, killen gjorde alltså ett mål och en assist på typ 10 min.... 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen invänta min födelsedagspingla som tyvärr jobbar kväll, grattis baby!!!!! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0