All my sins need holy water

Sen jag skrev sist har jag hunnit med att färga håret, gråta till filmen "En man som heter Ove", kört ett lättare benpass och det bästa av allt, haft myskväll med min gäri. Vi var på tuna park i hopp om att hitta något på rean men självklart var det helt utplockat, det enda som fick följa med hem var lösfransar och örhängen men jag klagar inte!!! Köpte med oss mat från donken och spenderade resten av kvällen framför ca sex timmar av Jersey Shore, bättre blir det inte. 
 
Imorgon är det alltså n y å r s a f t o n och därefter ett helt nytt år. 2017 har ändå varit ett jävligt bra år, speciellt om man jämför med 2016 som präglades av massa ångest, obearbetad sorg och destruktiva bekantskaper. Jag har tagit studenten detta år, festat massor och haft legendariska utgångar, träffat intressanta människor, varit i Spanien, fått jobb tillslut, börjat träna på riktigt och hittat en passion i det. Mitt lag har vunnit massa titlar, där Champions League, La Liga och Ballon D'OR väger mest. Hur kan jag klaga eller vara missnöjd? Självklart har mindre bra grejer inträffat men det orkar jag inte ens ta upp för överlag har 2017, som sagt, varit ett jävligt bra år. 
 
Alkoholen är införskaffad och nyårsklänningen köpte jag för längesen. Ska bara fixa lite smågrejer idag, som att måla naglarna och köra årets sista ryggpass. Sen går vi all in imorgon!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0