Dame más gasolina

Gårdagen började på minsta önskvärda sätt då jag och Johanna fick åka till veterinären för att avliva hennes bebisar. Grät som en gris fast jag bara har träffat dom ett fåtal gånger, men miljön, situationen och framförallt att se sin bästavän helt otröstlig hade krossat vem som helst. 
 
Efter ett par huvudvärkstabletter, ett långt bad och än ännu längre nap hade humöret stigit och det var dags för lite roligheter. Förade hos mig med mina bästa brudar för att fira mitt hjärta som fyller år imorgon. Spenderade resten av kvällen på Harrys där vi kollade på Adam Tensta, dansade med gubbar, skrattade och bara hade en riktigt bra kväll!!! 
 
Denna dag har mestadels spenderats i sängen, fick nyss äran att bevittna vår otroliga kross av Sevilla med hela 5-0, bättre än så blir det inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0