Havana

Trots ingen feeling alls så blev julafton väldigt lyckad ändå. Att umgås med familjen, äta god mat, få julklappar och bara ta det lugnt kan verkligen inte bli fel!!! 
 
Juldagen verkar ha blivit en av årets främsta festdagar och fast jag sa att jag inte skulle dricka så slutade det ändå med lite spontant chillkrök hos Sofia. Drack vodka, åt popcorn, pratade om allt och inget och bara hade kvalitetstid.
 
Trots 21årsgräns på Gränden "kunde några fixa in oss" så jag gick till stan i regnet endast för att få ett nej. Verkligen inget emot dem som försökte, jag är fett tacksam men blir så jävla lack på överlägsna vakter som tror att de är The Rock när de står och spänner sig i sina uniformer. Skitdryga & oprofessionella när de i själva verket bara är bittra för att de är för dumma för att bli poliser.
 
Aja skitsamma, kvällen var riktigt bra ändå och nu laddar vi om inför nyår ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0