Nobody but us

Hejhejhej!!! Har brutal huvudvärk och ber för att det inte är ett bakslag på förkylningen, visserligen powerwalkade jag och körde ett axelpass för första gången på 50 år förut så det kan ju ha med det att göra. 
 
Asså det är julafton om TRE fucking dagar?? Och min julkänsla är verkligen heeelt obefintlig??? Gjorde knäck igår som blev fett misslyckade och längre än så har jag inte kommit. 
 
Förövrigt hatar jag mig själv lite mer än vanligt dessa dagar eftersom jag verkar ha gått och fastnat på en kille. Absolut inte så att jag har känslor eller värsta behovet av att träffa honom men varje gång min lur vibrerar önskar en liten del av mig att det är han som har skrivit. Skäms över att säga det och spyr på mig själv, vem har jag blivit? Men antar att vi alla överraskar oss själva ibland. Nu ska jag gå & dunka huvudet i väggen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0