Brooklyn baby

Planerna om en lugn helg där jag skulle plugga gick självklart i bitar. Fredagskvällen spenderades med min soulmate som tyvärr var skadad efter ett hårt fall vid Lidl men som vanligt blev det otroligt lyckat ändå, ni kommer aldrig att förstå feelingen. Igårkväll befann jag mig i Hällby hos min stjärna, åt massa godis och snackade ännu mer skit vilket innebär oändlig kvalité.
 
Kom hem sent och fick finbesök av min lilla City-spelare ännu senare. Behövde inte sova ensam då Eskilstunas Casillas var utelåst och inte hade någonstans att ta vägen hahah, Sanna the hero osv osv. Pratade i telefon med min sommarkärlek vars röst jag inte hade hört på nästan 6 månader, så bitterljuvt.
 
Efter mål av Cristiano, Isco och Vazquez besegrade vi Osasuna med 3-1 på bortaplan igår och jag lyckades sträcka vänstra sidan av ryggen idag på gymmet :( hadeeee 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0