dancing with Miley

Har hunnit med att träffa både Jossis Henoc OCH Ida på dessa dagar, den sistnämnda var veckans bästa so far eftersom det var så förvånande så kan absolut inte klaga. Lägg märke till att jag skrev so far, ska nämligen träffa min baby numero uno ikväll vilket talar för sig själv ;))) 
 
Medan resten av Eskilstunas 98:or var bakis efter festen på Gränden blev det två gympass dagarna efter varann för min del då benen och ryggen slaktades, har man blivit för besatt när man börjar drömma mardrömmar om misslyckade squats??? Ska ta mig ut på en långprommis sen eftersom det är sol ute och det är nog det enda produktiva jag kommer lyckas med idag.
 
Ja alla äckel till barcafans, Real förlorade mot Valencia men ni blev fucking utklassade med 4-0 så sent som förra veckan så vilka är ni att snacka? 2 veckor kvar till ledighet för moiiii, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0