big homie better grow up

Hej alla läsare (typ 2 st) men aja. Sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket, glömde skriva slutresultatet av Confederations Cup men Portugal tog alltså hem tredjeplatsen och Tyskland vann hela cupen när de äntligen fick Chile att sätta sig ner i båten. Nu är det officiellt att kära Pepe lämnar oss efter så många år eftersom Real Madrids överhuvud är lite snedvridet, vi tackar dig för allt du har gjort och det har varit en ära att få följa din utveckling. Från att ha stampat Messi i huvudet till att bli snällaste killen på planen och en av de bästa backarna i världen, all kärlek.
 
För övrigt har det väl inte hänt sådär jättemycket, jag röker var femte minut och låtsas som att energidricka inte innehåller socker nu när jag inte längre äter onyttigt på vardagar. Det sjuka är att jag kan dricka typ fyra liter läsk utan att känna något alls, men så fort jag äter lite glass får jag ångest??? Kalorier som kalorier liksom, sjuka hjärna. 
 
Gymmade igår för första gången på cirkus 1,5 vecka och det gick tack och lov förvånansvärt bra!!! Ska träffa Ida imorgon och sen återstår det att se vad som händer och sker i helgen. Juste har solat i ungefär fyra timmar idag också så att ni vet. Hadeee 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0