blackout

Ytterligare en shoutout till Johanna som tack vare sin skarpa blick och vassa hjärna såg att jag hade skrivit "gott i konkurs" istället för "gått i konkurs", skyller på att jag inte har varit i skolan på över en månad och aldrig mer ska tillbaka dit för den delen. 
 
Ska leka storbloggare nu och göra lite reklam men om ni ska göra fransförlängning i Eskilstuna, gå till fucking Salong Fakelook i gamla stan och fråga efter Jonas!!! Så jävla snäll och rolig, otroligt noggrann och dessutom otroligt prisvärd. Vet flera andra salonger som har dyrare pris och sämre hållbarhet på fransarna vilket får en fet tumme ner. Gjorde alltså påfyllning idag och trots att de inte blev riktigt lika långa som förra gången är jag verkligen supernöjd. 
 
Utöver det fick jag hem mitt mobilskal med en elefant på och drack äcklig energidricka............. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0