down to the floor

Hur botar man en baksmälla på bästa möjliga sätt? Man umgås med den man älskar mest av allt. Trots att jag var hur seg som helst och allmänt död bara några timmar innan blev exakt allt bra så fort jag träffade min lilla böna, det finns verkligen ingen som du!!! Vi chillade, pratade om allt och skrattade ännu mer som vanligt, somnade tidigt och åt choklad i sängen till frukost. Totalt oslagbart och jag skulle inte byta bort det för allt i världen. 
 
Inatt var det "vänskapsmatch" mellan Real och Barcelona och biljetterna gick väl för sisådär 30 000kr st. De som ville se oss showa blev nog smått besvikna eftersom vi förlorade med 3-2 och tydligen var ganska otaggade men Kovacic och Asensio fick åtminstone till riktigt snygga mål tack och lov. 
 
Idag har jag solat, badat, ätit kebab och umgåtts med Adam, så bortsett från allt drama efter krogen har det verkligen varit en 10/10 helg. Hadeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0