even if it's just in your wildest dreams

Har nyss lekt wifey och lagat mat, diskat & hängt tvätt, vem har jag blivit??? Från lataste snorungen till värsta frumaterialet. Skämt åfuckingsido, för det första har jag alltid varit en av få hjälpsamma familjemedlemmar och för det andra är man inte frumaterial för att man gör hushållsgrejer för det är INTE bara tjejernas uppgift så dö alla mansgrisar. Utöver det har jag sovit och kollat på tv, hann även med att träna en snabbis nu på kvällen och aa mer än så bjöd väl inte denna dag på. 
 
Min tid för nya fransar ändrades tack och lov tills imorgon, mina har verkligen gott i konkurs så jag är bara glad för det. 
 
Utan att låta som en brat nu men jag är fett glad över att jag inte stress-skaffade ett jobb till sommaren för seriöst typ alla mina kompisar utom Johanni klagar över deras jobb och att de är trötta lalala, så jag känner att jag gjorde rätt i att "vila upp mig" och bara leva life under denna sommar och sen söka jobb till hösten.
 
 
Dessutom fick jag tillräckligt mycket pengar vid studenten/min födelsedag så jag behöver inte direkt äta knäckebröd eller leva fattigt heller hahaha. Visst fick jag en hel del tvivlande blickar av mina lärare och jag såg verkligen hur lat de tyckte att jag var men who fucking cares, testa att vara i min sits alltså jag höll ju på att gå under helt. Lyckligtvis nog har alla andra backat mig och mitt beslut och det är det enda som räknas, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0