jag vill göra xoxo med din kropp

Galnaste, bästa helgen någonsin. Sofia kom till mig runt 20:30 och jag har blivit världens största fjortis för jag blev alltså dyngrak på två glas vin och tre cider, hann spy både en och två gånger innan det var dags att dra vidare mot stan. Att det nästan var helt dött på Harrys stoppade inte oss, vi drack blåa shots och körde sanning eller konka med random killar, spillde ut deras drinkar och snubblade hela tiden när man försökte leka sexig. Tydligen funkade det ändå för jag hade 2 fans som klängde på mig i flera timmar när jag dansade. 
 
När krogen stängde var kvällen inte slut eftersom jag drog till Strömsholmen och mötte Mr M, satt där tills det blev ljust ute och pratade, kedjerökte och bara myste, fick även min "present" med råge ;) ;) ;) 
 
Efter endast två timmars sömn gick jag upp lite lagom ostadigt och fruktansvärt illamående, men lät inte det förstöra våra planer. Johanna kom till mig strax innan halv 11, åt donken i Strängnäs innan vi blåste till Stockholm med musik och skratt på hög volym. Mall of Scandinavia i sig var väl ganska överskattat, massa konstiga affärer och ännu värre människor men det var verkligen en upplevelse, fick åtminstone med mig två tröjor och en badbomb från LUSH <333 
 
Bilresan hem var i samma klass som bilresan dit, att gasa inför väghinder, köra om massa bilar och äta donken x2 med världens bästa tjej är seriöst life. Trots att jag var sjukt bakis och mådde illa emellanåt var det en otroligt bra dag, sov 13 timmar inatt och idag ska jag bara försöka återställa mig själv hahaha. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0