Dan före dopparedan

Dagen innan studenten borde man bara vara hemma och chilla, duscha, ha ansiktsmask och sånt där ni vet men eftersom jag & min mami är mästare på att skjuta upp saker hade vi 1027182 saker att göra idag. Hann inte ens sola och det kommer jag förmodligen att ångra lite lagom imorgon men vad gör det om hundra år. Vi var alltså 7 av 23 (!!!!) möjliga som dekorerade flaket och det var självklart jag och mina brudar. Kräks på resterande människor och för mig skulle det kvitta om de var sjuka imorgon. Hann även träffa Johanna i 2 sek för lite business ;) 
 
Har nyss duschat och målat naglarna, om 6 h ringer mitt alarm eftersom det vankas champagnefrukost på Söder. Därefter vet jag inte exakt hur dagen ser ut förutom det absolut viktigaste - utspringet!!!!! Känns fortfarande helt overkligt att det vi har längtat och trånat efter så himla länge äntligen är här, och nu när det väl är på riktigt känns det bara helt sjukt. Men förhoppningsvis hinner lite glädje infinna sig as well. 
 
Vi hörs när jag fucking inte längre går i skolan, kom till Rinman kl 14 och kolla för jag kommer vara snyggast i stan!!!! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0