En dag ska vi alla skina

Det tog mig alltså T R E dagar att bli återställd efter studenten. Jag låg seriöst i soffan i 3 dagar i streck och bara sov, åt och repeterade. Notera att jag inte bytte kläder eller duschade en enda gång under den tiden. Lush life they said ;) 
 
På onsdagen samlade jag tillräckligt mycket kraft för att köra dubbla (!!!) gympass där jag först körde ryggslakt och därefter benslakt, träningsvärken gick väl över typ.... Idag. 
 
Gårdagen spenderades med min andra halva som hade med sig ballonger, champagne och presenter till mig eftersom hon jobbar på min födelsedag, allra allra bästa älskade du. Chillade, skrattade, pratade om allt mellan himmel & jord, sov länge och åt chips i sängen. Ren kvalitet. 
 
Vill typ grina varje gång jag kollar på bilder från studenten, am I the only one??? 
 
Ska försöka hålla mig vaken tills 17 då första matchen i Confederations Cup spelas, mellan Portugal och Mexico. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0