hunter

Om t r e fucking dagar tar jag studenten och jag har ångest, jag är glad, jag är ledsen, jag känner mig fri, jag känner mig vilsen, jag känner exakt allt och ingenting. Har iallafall betalat flaket, färgat håret och fixat fransarna och eftersom jag fixade klänning och allt det där för längesen återstår det bara att sola nu när tillfället ges. Fransförlängning var något helt nytt för mig och dom blev så makalöst bra, är sjukt nöjd. Utöver det har jag även hunnit med att grilla x2 i det otroliga vädret, i måndags hemma hos Bella och igår i vilsta!! Båda gångerna var lika mysiga och jag vill bara gråta lite över hur mycket jag kommer sakna dessa fantastiska tjejer. 
 
Imorgon vankas det traditionsenliga tårtkalaset och jag ska ha klänning oavsett om det snöar, samma sak gäller självklart på lördag. Vi ska alltså hålla tal och dessutom har vi en överraskning, att tårarna kommer rinna är garanti. 
 
Medans alla andra är på studentskiva på Gränden idag ska jag chilla och lägga mig tidigt eftersom vår klass var för sena med att boka, men jag är faktiskt inte bitter för det. Hann även med att gymma idag för sista gången på gymnasiet, självklart legday <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0