jag känner mest att jag inte känner nått alls

Min kära amigo kom till mig igårkväll vilket resulterade i sovsällskap, hann även med att äta glass, prata om hennes (misslyckade) livsval och bara chilla. Så needy!!! För övrigt har jag grov träningsvärk exakt överallt och räknar sekunder tills lördag då jag och min babe har lite spännande planer.
 
Kommer ni ihåg att jag skrev typ "tänk att vissa man älskade en gång i tiden har blivit världens största pussies, allt är dött och begravet på den fronten nu iaf" typ i maj??? Tydligen var det bara dött och begravet för min del HAHAHA för han skrev världens längsta meddelande idag om hur mycket han saknar mig och jag vill bara skratta och spotta honom rakt i ansiktet.
 
Semifinal mellan Portugal och Chile imorgon, forza Portugal & min kärlek!!!! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0