06:31

Hej alla små fågelungar!!! Klockan är alltså 06:31 och pro som man är vaknade jag hela 40 min innan mitt larm gick på. Att återförenas med mina brudar och Mr. H var det enda positiva skolan hade att erbjuda, utöver det har vi bara fått massa uppgifter, prov och examinationer kastade i våra ansikten. 
 
Första lektionen idag är en av veckans värsta, nämligen bild..... Har inget emot ämnet i sig då jag kan skryta med att jag har studerat konsthistoria om chansen ges samt att vi ska till Konstmuseet och titta på en utställning om typ snippor, MEN... Då ca 88% av gruppen består av äckliga teknikare har jag alltid lite ångest. 
 
Var på gymmet igår efter en veckas frånvaro, har liiite känningar i ryggen men tänker bara skita i dem och låtsas att det är träningsvärk. 
 
ALLTSÅ MÅSTE HA MJUKISAR IDAG FÖR ATT MINA JEANS RÅKADE FÖLJA MED ADAM TILL LANDET. Jag älskar verkligen mjukisar men idag är jag bara inte på humör för det men aja har ju inget val så. Nu ska jag gå och böja mina fem blekta halmstrån till ögonfransar, ha det
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0