11:33

Hej. Är hemma och äter Ica Basic kakor och energidricka med eftersmak av gummi istället för att vara i skolan eftersom vi fick en 3 timmar lång håltimme, hade jag fått reda på det lite tidigare hade jag självklart inte gått på morgonens första lektion men så var alltså inte fallet. 
 
Ska tillbaka om en timme då jag & brori är representanter för vård och omsorg idag när alla (äckliga) 02:or ska komma dit och kika. 
 
Trodde att Portugal hade segern som i en liten ask i träningsmatchen mot Sverige igår men så blev det inte, trots två mål av bland annat min kärlek förlorade dem med 3-2 och jag ska räkna sekunder tills man får reda på när returen går här i Sverige (!!!!!!!!!) 
 
Förövrigt är det regnigt och kallt ute och det var väl ungefär det jag hade på hjärtat. Adios
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0