Make that money girl

Rätt lugn och tråkig men välbehövlig helg som slutade jävligt bra eftersom jag fick finbesök nyss hohoh, har käkat chili con carne (så jävla fult namn) och sträckt nacken men jag överlever. 
 
Vi alla kan ha en tyst minut för att Sverige fetkrossade Vitryssland igår och gick om Holland i poängtabellen, hann även se de sista minuterna av Portugal - Ungern där mitt livs kärlek gjorde 2 mål, varav ett på frispark ;)))) 
 
Skulle ha behövt plugga jättemycket men en av mina största talanger är ju att skjuta upp saker så det har alltså inte inträffat. Imorgon ska vi till Konstmuseet och det blir säkert väldigt estetiskt och mysigt men grejen är att jag ska gymma efteråt och det här ligger ju liksom i andra änden av stan så jag är fett besvärad men men..........
 
Övningskörde fram och tillbaka till Hälleforsnäs idag och fick med mig en fet tröja från Lager157, hoppas alla små loppor har haft en bra helg, xoxo 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0