six feet under

Skrev inget igår eftersom jag bara ville skjuta mig själv och därefter gräva ner mig ungefär lika långt som rubriken lyder. Kvällen med bae började helt magiskt, vi käkade pizza och jag lyckades varken spilla eller smaska och allt var verkligen top notch. Sen där, DÄR, medans han håller min fucking lur kommer nån fuckboy från typ Halland och skriver "älskliiiing". Sen va resten av kvällen förstörd :-) 
 
Han drog till jobbet vid 05:30 och jag somnade om, började storgråta så fort mamma ringde mig på morgonen och aa jag vet seriöst inte vad jag ska säga, vi har inte snackat nått sen dess så vi får väl bara se helt enkelt. 
 
Dessutom lyckades jag än en gång göra illa ryggen på gymmet eftersom jag är besatt av min booty men det känns bättre idag iaf, hann även äta min tredje kebabpizza på en vecka och svänga förbi Systemet eftersom det somsagt blir action på lördag. Hadeeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0