you hate that you want me

Denna kväll skulle egentligen ha spenderats med "bae" då vi löste allt igår men sen fuckades allt än en gång och jag fucking pallar inte mer så nu ska jag aldrig mer nämna honom här, hahaha har gjort det i typ 3 inlägg MEN ÄNDÅ.
 
Innerst inne vill jag bara gråta och skrika, ligga i mitt rum med min rullgardin nerdragen och hata exakt allt och alla men istället är jag "glad" som vanligt. Dessutom lottades vi mot fucking jävla äckel Bayern av alla tänkbara lag :))) Kunde iaf träna som ett jävla djur, ain't nobody gon' stop meeee. 
 
Det bästa denna dag har bjudit på var ett långt telefonsamtal med min bibbi, utan dig vore jag död för längesen asså 100%. 
 
Nu ska jag äta chips och lyssna på Zaras nya album resten av kvällen, kommer nog hinna med att tycka lite synd om mig själv också. Puss på alla snälla trevliga glada som inte är svartsjuka och kontrollerande hejdå 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0