Men baby jag vill leva nu

Oslagbar helg med nästan alla mina favoriter och världens bästa väder!! Fredagen spenderades med allra bästa Johanni och bara rent chill/mys som vanligt, gjorde business i Lagersberg och blev indragna i lite drama när vi träffade en tomte mitt i natten. Samlade krafter inför de 2 återstående veckorna och bara njöt. 
 
I fredags hade vi "dubbeldejt" med Ida, Simon och hans kompis Robert. Körde drinking games hos mig innan vi drog till Harrys där Panetoz spelade. Det var sjukt mycket folk men vi gjorde det bästa av situationen, drog därifrån ganska tidigt och hamnade än en gång i Lagersberg helt spontant hos en skön filur hihih.
 
Igår var det dags för bal så vi åkte till Sundbyholm för att kolla in våra brudar och deras klänningar, fyfan jag var som en stolt förälder när de gick ut ur sina bilar... Allra finaste!! 
 
6 dagar kvar till final & 13 dagar kvar till studenten. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0