Piqué cabrón, saluda al campéon

Igår sattes betygen och jag satte min fot i skolan för den sista "nödvändiga" gången, dessutom fyllde världens bästa kvinna i form av min mamma år vilket gjorde att hon, jag och Adam tog en lunchdejt på stan. Därefter åkte vi till sjukhuset eftersom moffa tyvärr är kvar där, finns inget jag hatar så mycket som sjukhus och tårarna bara rann när vi gick därifrån. Gick upp innan larmet ringde och plockade blommor och gjorde frukost på sängen till mamma, erkänn jag är världens gulligaste...
 
Hade min Ronaldotröja på gymmet i tisdags och var självklart starkare än nånsin eftersom jag hade världens bästa namn på ryggen hohoho. 
 
Solen skiner och ikväll ska jag träffa min efterlängtade andra halva, har räknat sekunder de senaste dagarna. Blir förhoppningsvis utgång imorgon om allt går som jag vill men det återstår att se. Puss!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0