Chasing what we left behind

Gårdagskvällen spenderades med min stjärna framför en skum film med massa gottigheter, prat och skratt. Bättre än så kan det verkligen inte bli!!! 
 
Hade gymmet för mig själv idag vilket verkade bidra till en hel del styrka, nästa pass är jag tillbaka på 50kg i squats och ingen är gladare än jag. En av mina boys såg mig på väg till stan, filmade mig och skickade till mig hahaha kändislivet... 
 
Träffade min gravida gäri efter det och åt chokladbollar, pratade och bara myste. Sjukt att Buffon & co kommer hit imorgon i kampen om VM-platsen och att jag inte ens försökte få tag på biljetter. Aja både billigare och smidigare att kolla på matchen hemma ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0