Don't even look at me wrong

Är ensam hemma hela kvällen så har gått all in och badat med badbomb och tända ljus, haft ansiktsmask, hårinpackning och målat naglarna. Behövde verkligen ta hand om mig själv och ha lite egentid, förstår inte hur vissa behöver människor runtomkring sig 24/7 hahaha jag hade fan gått under. 
 
Att vi, svenska landslaget gick från Friends Arena som vinnare trots tröjdragningar, fulspel och filmande från Italiens sida är mer eller mindre ofattbart. Visserligen är det bara ett mål som vi tar med oss till Italien på måndag men ändå så förbannat skönt med en vinst. 
 
Nu ska jag äta resterna från gårdagens kebabpizza, dricka powerking och bara njuta av lugnet & ensamheten för en gångs skull (man kan tro att jag har blivit Ghandi). Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0