happy life

Idag är en sån där dag då jag är less på exakt allt. Skulle söka en tjänst igår så svarade på 48 st frågor, utförde 8 stresstest, sminkade mig & bytte kläder inför en videointervju. som. inte. funkade. eftersom. sidan. inte. gick. att. öppna. Så allt i onödan!!! :-) 
 
Skulle skriva in mig på AF idag (fråga mig inte varför jag har väntat i 5 månader för det har jag inget svar på) och de har alltså medvetet eller omedvetet utformat hemsidan så att det inte GÅR att logga in med bankID. "Kan du inte logga in med bankID måste du komma ner till vårt kontor och skriva in dig". Då hade jag redan fyllt i alla mina uppgifter och verifierat allt. Även detta i onödan :-) 
 
Nu har jag kommit till den punkt att jag kan ta vilket jobb som helst, bara för att kunna tjäna pengar och känna att jag verkligen bidrar med något istället för att bara gå runt och vara waste of space som jag är nu. Så fort man börjar inse att man faktiskt är v ä r d e l ö s så känns det ju plötsligt väldigt lockande att faktiskt ta steget över balkongräcket och bara ramla ner som jag alltid skämtar om. 
 
Nej jag kommer inte att ta livet av mig men jag blir verkligen mer och mer bitter för varje dag som går. Vart är min sugardaddy???? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0