I'll hold you when things go wrong

Igår fördömde jag Black Friday och idag är det ändå jag som sitter och skummar igenom alla hemsidor som finns i hopp om att hitta något kap, jag hatar hycklare men den största är ju fan jag själv. Än så länge har jag klickat hem en liten julklapp till mig själv så det går definitivt åt rätt håll. 
 
Gårdagen spenderades alltså med min gäri och jag behöver väl knappt skriva vad vi gjorde, vid det här laget kan ni väl allt i detalj hahaha och det är det som är så fucking bra!!! Liksom inga överraskningar eller förändringar, bara ren & skär kvalitetstid med massa prat, skratt och mys.
 
Drog till gymmet i förmiddags och tog nytt PR i squats som numera ligger på 52.5 kg 3x3. Hade kunnat pressa upp 4x3 men eftersom Adam inte var med mig hade jag ingen passare och känns bara jävligt onödigt att utmana ödet. Dessutom vann vi hemma mot Malaga efter mål av Benzema, Casemiro & Cristiano Ronaldo, it's a good day. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0