Simple things

Planerna för dagen var ett brutalt gympass men de ändrades radikalt efter att Gud eller någon annan högre makt hörde mina klagomål igår. Efter diverse telefonsamtal, mail och mitt CV skickat hit & dit fick jag komma på en intervju för tjänsten jag försökte söka häromdagen, med f y r a timmars varsel. Stressade sönder fast jag knappt behövde och var äckligt nervös innan, men det gick faktiskt helt okej!!! Skönaste rekryteraren som började prata om fotboll och Reals otroliga resultat igår. 
 
Detta tar mig enkelt in på nästa ämne, att vi krossade Apoel med hela 6-0 och därmed är klara för åttondelen. Både Cristiano & Benzema gjorde två mål var och lyckan var ett faktum. Visserligen var motståndet varken bra eller utmanande men vi behövde verkligen detta för att öka vårat självförtroende. 
 
Utöver det så har jag väl inte så jättemycket att säga, nu håller vi alla tummar och tår för att jag får det här jobbet!!! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0