Dude, your girlfriend is a groopie

Har inte sovit middag på 2 dagar (hör och häpna) så ska stänga mina små ögon väldigt snart. Får damp på mig själv som leker iskall men ändå smälter som glass i solen när ens gamla bae hör av sig trots att det var 1.5 år sen vi sågs sist. 
 
Träffade min Hällbypingla idag som redan är i sjätte månaden (!!!). Vi åt kakor, kollade på Gossip Girl och bara snackade massor eftersom det var mer än en månad sen vi träffades sist.  
 
För er som vill höra min proffssummering angående fotbollen kan jag berätta att Portugal gick direkt till VM tack och lov och Sverige går till playoff, vilket var oundvikligt. Imorgon är det fredag och den ska spenderas på bästa sätt, nämligen med min gäriii.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0