I ain't too proud to tell you that I cry sometimes

Måste ha varit skapligt hög när jag skrev mitt förra inlägg (önsketänkande), förutom att jag skrev fel rent grammatiskt skrev jag även att Sverige kan vinna sin grupp när jag menade att de kan och till 99.9% kommer att ta andraplatsen hahaha. Var ju ganska nära iaf. 
 
Även denna dag fick jag kvalitetstid med min baby när vi åkte till Ö&B, kollade på kaniner och luffade på Jysk. Som jag har sagt innan spelar det ingen roll vad man gör med den lilla shawtyn för allt är verkligen perfektion oavsett. 
 
Trots att jag har sovit större delen av eftermiddagen ska jag lägga mig tidigt idag, så att ni vet... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0