pull up on lil' shawty

Träffade somsagt min shawty igår och pratade bort några timmar, kollade på film och åt godis, kladdkaka & nachos med guacamole innan vi somnade sida vid sida medans regnet tilltog utanför fönstret (tro mig det var precis lika romantiskt som jag får det att låta). 
 
Gud måste vara väldigt determined att jag ska hålla mig borta från gymmet och aktiviteter överhuvudtaget i helgen då jag förutom min knäskada också har blivit förkyld :(((
 
Såg en snubbe igår som jag har träffat några gånger utspritt under lite mer än ett år (oftast efter utgångar) med en tjej, och jag blev så jävla svartsjuk??? Blir förvånad över mig själv för det kan mycket väl ha varit en familjemedlem men självklart föreställer man sig det värsta. Dock borde inte det spela någon roll för han har, precis som jag, all rätt i världen att träffa precis vem han vill. I mörkret utanför Ica och utan alkohol i kroppen låtsades vi inte ens se varandra fast vi träffades sist i fredags, men psycho-Sanna ville bara gå fram och slå ner både honom och henne... Skapliga issues. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0