ain't no crying in the club

Gårdagens urusla kost bestod av vitlöksbröd och nudlar men trots mitt obefintliga proteinintag bestämde jag mig för att göra lite squats... Vilket helt klart gick över förväntan!! Lyckades pressa upp 48 kg 4 x 3 och snaaart är jag tillbaka på 50 så aa låt mig showoffa lite. 
 
Utöver det drack jag energidricka som vanligt och kollade på när Sverige förlorade med 3-2 mot Bulgarien samtidigt som Portugal vann med 5-1 mot Färöarna efter bl a ett hattrick av världens bästa. 
 
Ber till Gud att jag inte blir förkyld eftersom det vankas festligheter imorgon för tredje helgen i rad, vi får se om mina grannar eller min lever ger upp först ;))) 
 
Bjuder på bästa bilden från bästa helgen <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0