Man, I feel just like a rockstar

På dessa dagar som jag har varit hemma har jag hunnit med att köra ett benpass, skrivit CV & personligt brev samt slängt in mitt livs första jobbansökan (är fett stolt så ni får gärna applådera). Har även hunnit med att träffa min boo, vi åkte till tuna park där jag köpte en mössa trots att det var 18 grader och sol men men, the winter is coming (tyvärr). 
 
Lutar åt att det blir utgång på fredag vilket är bra eftersom 1, det är bland det bästa som finns och 2, då har man något att se framemot. Ska man skratta eller gråta åt att ens liv är så sorgligt? Eller äsch vaddå sorgligt jag är fan nöjd..... Mestadels. 
 
Matchen mot Dortmund började för snart en halvtimme sen och jag vågar inte ens spekulera för i är i otroligt dålig form nu. Hadeeeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0