När du blundar är allting kvar

Hola amigos!! Känns både sorgligt och skönt att vara hemma igen eftersom allt det roliga är över, samtidigt är det gudomligt att ligga i min egen säng igen vars madrass inte är så pass hård att man nästan drar axeln ur led varje gång man ligger på sidan, som de flesta madrasser utomlands är. 
 
När jag är utomlands har jag två absoluta måsten, att sola och bada, så när vi kom fram till ett 18-gradigt, regnigt Mallorca sjönk vårt humör jävligt snabbt. Vädret kunde verkligen ha varit bättre eftersom tre av sju dagar var molniga, lyckades bli väldigt brun ändå och förutom det var allting h e a v e n. 
 
Sol, bad, mat, drinkar, shopping och killar i världsklass tillsammans med världens bästa sällskap, bättre än så kan det inte bli. Till försäljarens stora irritation lyckades jag pruta ner en Ronaldotröja med hela 50kr (!!!!!!), drack pina colada, badade i Medelhavet och bara levde life.
 
Det värsta som hände under veckan var väl att jag bröt hela tre naglar, fick skavsår samt att Real förlorade sin match med 1-0, tänker inte ens kommentera det. 
 
Det var andra gången i mitt liv som jag befann mig i Alcudia och mitt 19åriga jag tyckte att det var precis lika bra som mitt 10åriga jag. Tackar för en fantastisk vecka och hoppas att ni har haft det lika bra som jag (fast det vet jag att ni inte har hehehehe), xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0