send me home

Igår hade jag världens bästa kväll med min baby där vi åt, pratade, skrattade, kollade på film och bara myste. Så needy!!! Trots huvudvärk under större delen av denna dag har jag gymmat, solat solarium och befunnit mig på tuna park för tredje gången denna vecka då jag inhandlade världens sexigaste skor och ytterligare en tröja. 
 
Om energin räcker till ska jag börja packa ikväll men det är fan tveksamt, helt otroligt sinnessjukt att jag åker till livets land imorgon natt. Me gustaaaa.
 
Champions League drog igång igår även för våran del, vi startade säsongen med att krossa laget från Cypern vars namn jag inte kan med 3-0 efter mål av Cristiano & Ramos, vamos!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0