a fucking good time never hurt nobody

Det är alltså sol och ca 14 grader ute och jag ligger i sängen med nerdragen rullgardin, har verkligen haft världens bästa helg som har satt sina spår hehehe.
 
Fredagkvällen spenderades med min absoluta favoritmänniska, vi köpte med oss kinamat och bara pratade, skrattade och chillade. Inga konstigheter utan en helt DUNDER kväll, när hon sen hade gått på lördagen hittade jag ett brev som hon hade skrivit med massa fina & peppande ord. Läste det med ett leende på läpparna samtidigt som tårarna rann, som jag älskar dig!!
 
Gymmade på morgonen och fixade massa saker innan det var dags för att möta upp mina tjejer för en middag på Kalas. Därefter gick jag, Ida, Tuva, Christa, Ingrid & Bella hem till mig där vi förade i ett par timmar innan vi slutligen tog oss till Gränden. Var sådär perfekt full, min barndomskärlek stod i baren, två av mina fans från Västerås & Sthlm var där hahaha så jävla liten värld!!! Dansade, skrattade och bara njöt av att vara återförenad med mina underbaringar. Tack alla inblandade för en otroligt bra helg, love y'all 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0