and you still call me baby

Hej mina små ärtor. Skulle egentligen ha jobbat idag men fick blodtrycksfall igår som inte gick över trots att jag åt mat. Fick hjärtklappning, mådde illa, skakade, lipade på toan och gick hem tidigare från jobbet. Sjukanmälde mig idag eftersom jag fortfarande inte känner mig helt 100. Vet inte om det är mitt allmänna mående och mitt hat för det där jobbet som börjar visa sig fysiskt eller om det bara är något tillfälligt, men det märker vi. 
 
Första kvartsfinalen mot Juventus på bortaplan gick i tisdags och ingen var mer nervös än jag. Likt finalen i Champions League krossade, mosade och förnedrade vi dom. Ett första mål av Cristiano efter tre minuter, ett andra mål på bicicleta av samma maskin och ett tredje och sista av Marcelo fick vi med oss från Italien, synd att klaga ;)  
 
Imorgon ska jag träffa min livsglädje och på lördag mina gäris från gymnasiet, hur kul!!! Beställde proteinpulver som är bra mycket äckligare än det ser ut att vara men man får väl hålla för näsan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0