and you were never mine

Hallå alla pigga & glada!!! Efter att ha jobbat 45 timmar på fem dagar är jag så trött att jag nästan gråter, ska jobba 18 timmar till och därefter är jag ledig i EN HEL DAG. Älskar mitt liv <3 
 
Har dock planerat två roliga saker framöver, en i helgen och en i sommar men än så länge är båda preliminära så jag ska vara tyst ett litet tag till. 
 
Träffade min andra halva i fredags och gymmade igårkväll för första gången på evigheter, det var det bästa som denna vecka bjöd på. 
 
Får psykos, damp och magsår eftersom jag fucking jobbar kväll på tisdag när returen på hemmaplan står på schemat... Ska springa hem snabbare än Bale och hålla alla tummar & tår för att vi tar oss till final. Nu ska jag sova i 13 timmar tjarå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0