Call out my name

Och DÄR var min jobbvecka slut och det blev dags för lite ledighet även för mig!!! Vart jag fick 60 timmars jobb ifrån är fett oklart då det snarare handlade om ca 40 timmar men oavsett vad är jag fruktansvärt trött. Att man dessutom missade årets hittills varmaste dag känns ju lite sisådär men förhoppningsvis är det sol imorgon as well. 
 
Vet inte riktigt vad jag har roat mig med denna vecka, tog en sväng förbi tuna park för att "kolla på tröjor" men fick istället med mig ett par skor, underkläder och smink. Tog en 20-minutare i solariumet och träffade Bonucci i onsdags, jag hade seriöst hunnit träna varje jävla dag men jag orkade verkligen inte. Det är inget jag prioriterar just nu men man kanske hinner göra lite squats i helgen... 
 
Vi lottades alltså mot Bayern och det är ingenting jag ser framemot men jag håller mina spekulationer för mig själv, bollen är rund och allt kan hända!!! Nu ska jag stänga mina ögon och sova i minst 12 timmar, natti 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0