Pretty little body

När alla andra är glada för att det är helg och en annan har en 60 timmar lång jobbvecka framför sig, kontraster <3 
 
På dessa två lediga dagar har jag mördat mina ben & booty, gått en långpromenad, övningskört, beställt nya skor och en paljettklänning och framförallt sovit. Under min promenix såg jag både blåsippor och citronfjärilar och jag blev verkligen varm i hela kroppen. Det är fucking vår människor!!! 
 
"Jag ska hålla mig borta från sociala medier och inte ge mig in i onödiga diskussioner" var seriöst årets skämt och det visste jag så fort jag skrev det. Jag har diskuterat, tjafsat och krigat för Reals heder på alla tänkbara forum och det känns så förbannat bra. 
 
Fredag den 13e idag osv, avslutar lagom bittert med Jossis relaterbara citat "hela mitt liv är otur så märker ingen skillnad". Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0