för baby jag vill inte veta hur du mår

Hejsan hejsan allihopa (läs med MissLinn98's röst om ni har sett henne på youtube). Idag har jag gjort av med sinnessjukt mycket pengar utan att få med mig något vettigt hem förutom presenter till världens bästa människa och typ proteinpulver. Fikade gifflar & apelsinjuice hos sötaste morfar och körde några mil för att inviga Adams nya bil, mer produktivt än så blev det inte.
 
Fredagkvällen spenderades med Johanni som alltså fyller 20 (!!!) på fredag. Att det redan har gått sju år sen vi träffades första gången på Stålfors är verkligen sinnessjukt, och nu får vi storhandla på Systemet tillsammans <3 
 
Lördagsmorgonen tillbringade jag på gymmet för ytterligare ett benpass och tisdagen kommer se likadan ut. Har även köpt hem en jävla massa kvarg & broccoli för nu är det verkligen go hard or go home. 
 
Första halvlek mot Atletico gick bra då vi både kvitterade och tog ledningen men i förlängningen tappade vi allt och förlorade med totalt 4-2. Lipade hela kvällen och just nu står det 1-0 mot Getafe i ligapremiären, vamos!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0